TENIM UN REPTE NOU MOLT CREATIU! 4-5-20

Hola família, com va tot?
Sembla ser que comencem a veure una mica la llum i que ben aviat ja podrem veure'ns pel carrer tots i totes. Jo ja tinc ganes de sortir i trobar-me algun "xai" de la classe i veure com heu crescut. Ja fa masses dies que no us veig en persona i en tinc moltes ganes.

Aquesta setmana tenim un repte nou que us agradarà molt!👏👏👏👏👏 Heu de fer servir la vostra imaginació i ser molt creatius.

La proposta és: crear un dibuix a terra amb les coses que tinguem per casa. Les mestres hem començat ja!  aquí us deixem les nostres creacions. Segur que sabeu qui sóc jo! 👀👀👀😛😛







Ja veieu com estem d'inspirades! Són xules les creacions oi? Ara us demanem que feu la vostra i ens la envieu que el dilluns vinent les penjarem totes. Si voleu podeu posar el vostre nom i així tots sabreu de qui és cadascuna.

Demà a les connexions farem sessió amb la teacher i m'ha demanat que tingueu preparat abans de cada sessió, el vostre toothbrush i toothpaste. 

Recordeu també que el proper divendres 8 de maig penjarem alguna foto dels Xais teletreballant o fent manualitats des de casa. Qui vulgui sortir que m'enviï una foto!

I ja per acabar donar-vos les gràcies a tots els XAIS per fer que el dijous passat fos un gran ANIVERSARI. Em vau fer molt feliç!

Molts Petons i Fins Demà

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada