BON CAP DE SETMANA XAIETSSSS 22-5-20

Uaaaau... Què ràpid passen les setmanes oi? 
Tot i no estar a l'escola jugant i aprenent, la veritat és que els dies passen prou ràpid, però no per això, no us deixo de trobar a faltar!
Deixeu-m'ho dir (ara ja feia dies que no us ho deia 😍😍).

Per acabar la setmana, ja sé que dilluns us vaig donar les lletres del Pau i la Xènia, però molts de vosaltres ja necessiteu més frases per anar llegint. Així que us en deixo algunes més. Cadascú que llegeixi en funció del seu ritme.


Espero que ahir us agradés la connexió sobre els cossos geomètrics. Ja heu vist que per casa tots tenim moltes coses que podem fer servir per parlar de les esferes, els prismes, els cilindres, els cons i les piràmides. També vam aprendre a utilitzar aquest vocabulari per referir-nos a diferents formes que tenim al nostre entorn ( una llauna de refresc és cilíndrica, la taronja és esfèrica, etc.)

A continuació us deixo la proposta que ahir vam explicar. Recordeu escriure amb lletra lligada quina figura representa cada dibuix. Us he fet un enllaç perquè veieu el traç amb lletra lligada de totes les paraules.

PARAULES GEOMÈTRIQUES


Ja per acabar, sé que tots i totes aneu preparant el projecte! Si algú tingués algun dubte de com fer el muntatge final, que m'ho faci saber que l'ajudaré en tot el que pugui. Recordeu que el presentarem el dijous 11 de juny durant les connexions. Aquí teniu el vídeo que us vaig ensenyar sobre els arbres. 





Molt bon cap de setmana a tots els meus Xaiets 
i les seves famílies!!💋💋💋🐏🐏🐏🐏🐏


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada