JA ESTEM TOTS I TOTES MOLT CONNECTATS! 17-4-20

Hola Xais,
Ja estem tots i totes molt connectats i veient-nos cara a cara, encara que sigui a través de les tecnologies. Ens fa molta il·lusió veure que seguiu tant enèrgics com sempre i amb ganes d'explicar-nos moltes coses.

Ha estat molt divertit veure com ens "movem" amb els ordinadors i val a dir que ja som uns grans experts. Acabarem dominant les aplicacions com mai havíem pensat.

Com ja us vaig dir, recordeu que farem les connexions cada Dimarts i Dijous i que l'endemà de cadascuna d'elles, penjarem en el blog les propostes d'activitats que us haguem proposat. Tots aquells que no pugueu imprimir-les es podran copiar sempre en un full. I recordeu que me les podeu enviar al meu correu de l'escola mreche5@escolatabor.cat

Aquí us deixo les dues propostes que us vaig explicar.

 

També teniu aquí la nova lletra per llegir. És una lletra que comencem a treballar la setmana vinent en motiu d'una Festa que sempre hem celebrat a l'escola i aquest cop ho farem des de casa.
La lletra J....👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏 

Dimarts parlarem d'aquesta festa i de les propostes plàstiques que tenim pensades per fer. 
Tothom sap de quina festa estic parlant? 🐉🐉🐉🐉🥀🥀🥀
Al mateix temps, m'agradaria que tothom pensés 3 paraules que comencin per la lletra J i les escrigui en un full que dimarts farem una llista ben llarga a la pissarra i jugarem amb les paraules que vosaltres m'hagueu dit.



Espero que us hagin agradat aquestes connexions que hem tingut el dijous i entre tots puguem aprendre moltes coses bones. I recordeu enviar-me alguna foto de la Mona de Xocolata.

Petons del Xai Xip i de les senyoretes.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada