JA TORNEM A SER AQUÍ XAIS! 3-6-20

Hola Xais, com anem?
Què us va semblar ahir la classe d'anglès?? molt xula, oi? em va agradar molt veure-us fent d'exploradors!!

Com que el dilluns va ser festiu, no vam poder ensenyar-vos totes les sèries que vam rebre al llarg de la setmana. Així que us deixo un recull d'algunes creacions.



Al mateix temps vull recordar que ben aviat us penjaré en el blog i us ensenyaré els diferents vídeos que heu anat fent sobre els arbres. Així que, aneu pensant en gravar-vos explicant el mural que heu fet! Recordeu que qui no pugui fer el muntatge amb tot el grup, m'ho enviï tan aviat com sigui possible i jo ho faré. 

De mica en mica, ja comencem a tenir tot l'abecedari complert del Pau i la Xènia. Si algú li faltés alguna i les vol tenir totes que m'ho faci saber. Aquí us deixo la lletra que vam fer ahir. Ja veieu quin ritme tenen!! 😍


Com us vaig dir ahir la lletra N la vam fer l'última setmana abans del confinament però no ens la vam poder endur per llegir, així que aquí la teniu!! Qui vulgui pot repassar una mica el traç, tot i que és una lletra que ja domineu bastant. Us deixo també la Y que ja vau veure que si la N va de la mà de la Y sona diferent. 








I ja per acabar us deixo algunes fotos d'uns Xais que aprofiten aquests dies per divertir-se i treure el millor d'ells mateixos.








Molts petons i fins dijous!!! Recordeu que dijous farem un dibuix de la nostra cara i necessitarem:

  • un full blanc.
  • colors o ceres.
  • llapis i goma.
  • i molta creativitat.
Fins aviat XAIIIIIIIS.. 💋💋💋💋💋💋


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada